Wednesday, December 3, 2008

rona roni makaroni part 2

wah ade part 2.. kekekek..
tuk cato.. yolah dia duk sudan.... kan dah gitau ritu.. sure ade kat youtube punya.. so aku.. pun searchlah youtube.. so ade lah cite nie..
Episode 1
PART 1
PART 2
PART 3
PART 4
PART 5

********************

ok.. nak tanya korang.. selalu kalu korang tgk kat utube.. selalunyer. .korang download ke tgk tyme tu je.. sbb kalu aku.. aku prefer download.. kekeke.. aku selalu download guna Internet downloader Manager.. lepas tu.. tgk guna Media Player Classic.. lagi satu.. klau takley tgk guna media player classic guna flv player..

ok kalu guna internet downloder manager.. korang bley terus je download dari Youtube.. more essier.. lepas tu.. kalu connection korang laju.. laju lah dia download.. selain daripada itu.. internet downloader manager(IDM).. jugak memudahkan korang nak download paper.. mcm movie ke.. memang cepatlah..
Memang bagus kalau internet putus pun dan sambung download balik tetap file tidak corrupt..tapi bergantung pada web mane yang korang download gak ar.. ade yang boleh smbung dan ade yang tak bley... kalu nak tau tgk kat resemu capability mase download tu.. rate dia pun cepat.. kekeke.. ok abis dah aku melobi internet downloder manager nie.. korang downloadlah installer dia then try.. dgn ade benda nie tak payah lah tunggu lelama mcm download guna yang biasa.. kekek.. k kengkawan.. sapa yang berminat tanya lah.. mungkin aku bley buat satu entry khas untuk internet downloader manager..(IDM).. kekeke..

0 org Komen-mengomen:

 

Friends