Wednesday, December 31, 2008

azam baru cik Ja~

1.. menjadi lebih baik dari tahun seblum2 nie..

tu je azam tahun nie... tak mau buat azam bebanyak..
nnti tak tercapai..
so azam biar sikit dan pdat...
mcm rakan2 blog yang lain.. seperti.. LIZ.. dan ERIEQ..
bak kate liz.. azam baru akan dibuat setiap kali bgn dari tido..
iaitu untuk menjadi lebih baik dari semalam..
hehehe..

ok seMogA.. semUa Azam Baru Semua OraNg Akan TerCApai.. AmIN...

5 org Komen-mengomen:

goasop on 31 December, 2008 said...

yup~

i dun hv new resolution.. biarlah org kata xde matlamat. janji ada pegangan, hari ini lebih baik dr smlm. insyaAllah.

hepi new year 2009 cik ja!

lee on 31 December, 2008 said...

insya-allah 2009 terbaik!!

KE on 31 December, 2008 said...

azam
kenapa setiap kali tahun baru nama mamat ni je yang kluar.

hehehe. selamat tahun baru

_ciK ja_ on 02 January, 2009 said...

~to all..
hehehe.. selamat tahun baru dan sama2 lah kite menjadikan tahun ini lebih baik dari tahun lepas..

Liz on 02 January, 2009 said...

waa..glemer aku!

 

Friends