Sunday, December 28, 2008

Ceritaku Pandanganku~...part Three~


*click tu diperbesarkan*

ok tgk pic dulu.. nie pic cikja upload mase nak ngumpat ngan liz.. kekeke.. so hasil umpatanyer.. terciptalah entry kali nie...
silalah tgk ketembaman cikja dia kala pkn.. kekeke. semua pun tembam2.. tyme nie.. dah akhir2 PKN dah.. tak silap cikja 2 or 3 day.. kekeke.. yg kelakar nyer tyme nir.. tak de tau en dektor ek?.. ntah kire mcm NC UIA mase tu.. rasenyr.. tah aku tak hingt.. (sorry:( )... hehhe...
yg baris kedua dari bawah je cikja bley sebutkan nama semua skali.. dari kiri, rose, amy,shara(dahkawin),jue,nana,cikja,liz,zura,jijah,nard,taktau... kekeke.. baris ketiga dari bawah, botak satu bar,botak(rasenyer), tak tau,taktau(nak taulah nama dia.. sape nie), syam, (taktau),taktau,taktau,taktau,taktau...atas sekali dari kiri=gemuk,hanif(mane dia hilang ek??),(taktau),ayie,ajai,market,mie,taktau....
see byk tak tau dari tau..sesiapa yg baca dan kenal budak yang kat atas tu.. silalah beri komen dan gitau nama nyer.. kekeke biasalah benda bukan semalam punya hal dah 5 tahun wa ckp sama lu lama giler..
sbnarnyer tak tau nak mula camne.. kelu lidah.. sbb cerita nie ade kaitan ngan org lain.. so org tu mcm baca plakkan blog aku nie.. kekeke.. so camne??... kepada org tu.. sila relax.. jika tidak suka.. takpe.. akanku ubah ayat tu.. kekekek..

ok kita masuk kepada cinta lokasi PKN.. kekek.. lagu temanyer.. januari-glen fredly.. kekeke.. tu memang tema lah sgt.. kalu sapa yg tak tau memanglah.. sgt2 sengal..
ermm.. keyword dia.. bercinta bagai nak rak(sampai tak bagi ganggu pakwe dia).. bagai lautan api bisa ku renangi.. ranjau dan duri.. sama kite tempuhi.. akhirnyer.. masing2 takdelah..kemane.. actually dlm gmbr kat atas pun.. ade 3 kapel.. syam amy, jue mie, zura hanif, ayie-lupa nama budak tu,shara ajai, erkk.. bak kate aku cinta lokasi.. skrang nie semuanyer dah buat haluan sendri.. shara siap dah kawin dan mempunyai anak.. dan semestinyer bukan dgn ajai.. well.. bebudak punya cerita.. mcm lawak je.. mesti korang kate.. ape nie cikja.. cerita pasal org je.. nape tak cerita pasal cikja???.. well cikja tak terjebak dgn cinta lokasi nie.. memang ade yg melamar(tapi tak teringin plak).. nape ntah..
sape?? ish korang nie...
ok.. camnie..

1st.. budak nie aku ingat sampai bebila..(liz ade pic beliau) Naim(liz ko ingat tak kat dia).. dia baik sgt ngan cikja. sgt2.. org kate muka cikja ngan dia serupa..chewah2.. tapi ntah aku tak de perasaan ar kat dia so mcm kawan2 cam biasa je.. since sampai skrang kalu dia msg cikja... cikja msg ar dia.. sbb dia suka tukar2 no... so mcm tak tau nak msg kat dia yg mane satu..

2nd.. Nazrul(liz ko ingat dia tak).. nie budak siri 3.. kenal kat UIA.. dia ensem.. pandai main bola.. pernah date ngan dia skali..heheh..lepas tu.. penah terkapel ngan dia kejap(lepas PKN).. lepas tu.. kwn mcm biasa.. tergodalah sbb dia ensem tinggi.. pergh.. hahahaha.. tapi syg aku tak de gmbr dia sekeping pun.. skrang nie ingat2 lupa je nama beliau.. ermm..=(( tapi still contactlah.. kadang2..

3rd.. Gemuk.. sbb bila dgn aku je dia malu2.. apekehal.. ish2.. hahahha(perasan)...

ok rasenyer tu aje.. kalu ade lagi.. aku dah lupa.. well.. aku ni idaklah lawa yang org nak tergila2 gitu.. lainlah amy(sila rujuk gmbr diatas)... liz.. kekekeke... aku ni average je.. dah lah tinggi kedaung.. hahahha.. so keje org yg tak de kekasih nie.. usha bebudak lain.. kekek.. byklah bebudak yang di usha nyer.. cth.. kemal(dah arwah dah beliau)selalu pakai cap biru laut(beliau nmpk kiut pakai topi tu..wan.. sape lagi?.. syam (nape kite usha dia??? beliau baca nie?? banggalah beliau)..azhan??..(beliau yang pakai topi itam tu ke???).. sapa lagi org ensem yang kita usha???... hahhaahah.. best tau jadi single.. bley usha reramai.. kekeke.. arif rahman??.. beliau ensem.. dgn budak yg pegang bendera tu.. tapi byk dah lupalah.. ulang sekali lagi.. benda bukan berlaku semala so memang lupa..

ape lagi?.. ok merujuk kepada entry liz pasal iklan PKN tu.. tak delah buat mcm iklan tu.. lagi termanja terlebih adelah.. kekek..(tyme cikja dulu skrang tak taulah).. sakit je bley rehat(tu kalu kat kem... UIA?? nan ado..).. tapi bestlah kat UIA sbb kalu tyme sabtu ahad je..kiteorg kuar makan luar..(maksudnyer.. luar dari dewan makan mahallah).. org panggil central market kot.. cikja pun lupa.. tapi mahal tak hengatlah.. air milo gelas slim tu dah seringgit lebih.. pekehal.. ish2.. tapi milo dia sodap.. kat UIA nie best.. ade byk port yang cantik2 luas mata memandang.. bestlah.. walaupun kawasan dia byk tngga.. kekeke.. tersasar plak.. bebalik kepada cerita iklan tadi.. cikja kalu cikja kol mak cikja selalunye akan cakp..

sehat.. aktiviti biasa je.. mak dtg tak minggu nie..
kalu tak datang pun tak pe..
tapi kalu mak datang mak bawaklah kakak dan abg(anak buah aku)..
mak bawak KFC..
mak demam mai lah amik..
tu cerita mase kat UIA..

kalu kat KEM..
mak nanti tolong bawak baju.. tak cukup..
mak teringin nak makan ice cream..
mak baju abis nie orang dah kena pakai baju kurung je..
mak bawak benda dlm banyak sikit... hahahhahah..

sbb tyme tu musim ujan.. semua benda tak cukup.. aku penah pakai baju kurung dari pagi sampai petang.. kekeke.. ujan mane ade aktiviti luar.. so selamber ar.. aku bley dikatekan minah paling selamber...aku penah pakai kain batik dari khemah aku ke pondok jaga.. selamber ar..

ingat tak tyme kite tgk cerita finding nemo.. memula kakak tu pasang cerita tu.. memang merungut giler.. yelah adeke soh tgk cerita kartun.. last2.. kita layan gak cite tu.. siap terjerit lagi.. kekeke.. kelakar je tyme tu.. dah ar tgk kat auditarium.. keke.. ape lagi ek kenangan kita?

erm.. lawatan kat taman bunga tu seronok.. byk sgt bunga cecantik.. tak bestlah tak de gmbr yg bley share.. yang ade pun kat liz.. aku adelah sekeping tu pun main amik je.. kalu tak jgn harap.. hahahha..

setakat nie tu je yg cikja ingat.. kalu cikja terlintas lagi cikja cerita.. (nanti jgn lupa komen tau).. nanti senang cikja nak create cerita seterusnyer.. mungkin next enry cikja letak pic..cikja mase PKN..@ hitam legam.. so kena pikir byk kali seblum letak pic tersebut..

pss2.. nak tau ade org seacrh pasal nie.."frienster plkn lagenda gunung ledang cikgu borhan"
termasuk kat blog cikja.. kekeke.. kesian beliau..tak dapat ape yang di carik.. cikgu borhan ade frenster ke?? dia dok meniaga air kat telok mas.. ko pi carik kat situ.. kite kenal ke?? .. ops korang jgn lah bg gambaran.. korang kenalah bagi bukti sekali.. kerana daya ingatan ku tak berapa kuat.. nak2 kalu bukan yang baik sgt dgn cikja.. sbb cikja nie.. pelupa sikit kalu tak ensem lagi ar tak hengt..(statement takbley blah..)takdelah.. taksemestinyer.. kadang kurang rapat yg membuatkan kite tak kenal.. kekek..

4 org Komen-mengomen:

Liz on 28 December, 2008 said...

sgt rindu waktu2 begitu..waakkaka

Erieq on 28 December, 2008 said...

mesti best kan klu teringat kenangan mase kt PLKN tu.,tapi sayang mase saye xde lagi progrem2 mcm gitu.,

_ciK ja_ on 30 December, 2008 said...

liz..
rindu bukan??..tapi kalu soh pi semula.. mcm malas dah plak.. sbb dah tua.. wakakak:P

erieq..
heheh.. bestlah jugak.. kalu ade gmbr bebanyk lagi best.. tapi tak de:((

Anonymous said...

ooo...ni keja nye ye..kata nk cr keja..rs elok la g keja nye ngan blog ni..uat promotion ke..marketing ke kt dlm ni..leh gak dpt kn hasil..ni bertenet je ye..hehe..
pesan kt kembar lg sorang tu gak tau..jgn lama2 tanam anggur..nnt anggur masam..huhu

 

Friends