Sunday, December 14, 2008

velvet dan rich kawin...


berita penuh korang bley pi ke sini...
tak sangkanye..
akhirnyer Velvet dan Rich tu kahwin jugak..
so betullah rumours yang kate..
lagu itu kamu tu.. rich buat tuk velvet...
tapi macm terkejut jugaklah...
tahu pun sbb baca blog kak red..
so memang tak berapa nak sangka sgt..
skrang nie dah ade dua pasangan
yg bertemu jodoh di AF...
KHAI ROSMA dan VELVET RICH...
dua2.. sorang terkeluar awal.. sorang stay sampai akhir..
wah mcm chemestry je..
so EKIN ngan YAZER bila lagi??
AKMA FELIX???
lagi sape??


video nie aku amik kat youtube.. mase diorg dlm akademi... dgr2.. diorg ni bercinta sejak dlm akademi.. kekek.. utuh betul cinta diorg yelah.. selalunyer.. kalu2 tempat mcm tu.. selalu terjadinyer cinta lokasi.. tett... mcm PKN.. ade ke org yg kenal dari PKN dan kahwin??? tet..tettt...teettt... kekeke.. bergosip plak cikja pepagi nie... kekekek


2 org Komen-mengomen:

SERI yang SENI on 14 December, 2008 said...

betul ke cik ja... wahhhh suka... saya mmg sngt suka dorg bdua nih dr dlm AF lagie... malathopsss

_ciK ja_ on 14 December, 2008 said...

betullah.. serius nie.. mase muzik2kan faizal ade sebut.. kekek.. siap dah kuar surat khabar dah seme.. kite je tak tau..

 

Friends