Friday, December 19, 2008

Lesen L


setelah tamat.. kursus 6jam.. 3 jam amali.. 3 jam praktikal... dapat lah aku lesen L.. ini bermakna telah bole blaja membawa kereta.. dan dgn penuh semangat waja nyer.. aku telah pun blaja kereta selama 3 hari berturut2.. gigih bukan.. bukannye ape.. sbb nak mahirkan.. kena lah pergi hari2 sbb nanti kalu tak pergi.. lupa.. sbb benda tu kite tak biasa.. dia buknnyer macam pelajaran lain.. kalu tak faham bley baca buku.. uish.. yang ini kalu tak faham bley masuk longkang wah ckp sama lu... kekeke... stakat nie.. aku dah belaja 3 benda.. tiga penjuru.. berenti kat buku dan parking (side parking)...
antara 3-3 tu.. aku tak mahir lagi.. 3 penjuru.. sbb??.. tak reti nak aim lagi.. tak reti imbang clucth dan brek.. oleh sbb itu.. selalu je mati enjin.. kekeke..
yang boleh dikatakan mahir adelah.. parking.. sbb mcm oklah sikit.. tak mengelirukan.. dan paling mahir jugak.. bukit tak tau nape.. kekeke.. bley dikatekan.. bolelah bukit tu lagi senang dari pada 3 penjuru..
setakat 3 hari nie.. kesalahan aku byk kali di tegur adelah.. angkat hand break sambil tekan button break....wkakaka.. mcm dah terbiasa giler ar.. pakcik(ataupun abg tu..) selalu sgt menegur... lepas tu.. aku selalu lupa.. dah tak biasa kiri dan kanan..(sengal)

notapipi:semasa post ini publish saya sedang memandu dgn gigihnyer

2 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

hehehe..slalu mati enjin tu tak lain ngan tak bukan sbb tak baca doa naik kenderaan tu..ekekeke

CRAZY BEAUTIFUL88 on 20 December, 2008 said...

salam
tahniah dik

 

Friends