Saturday, December 6, 2008

jejak Shah Rukh Khan Bahagian 1


tgk pic diatas.. adelah gmbr2 sewaktu tunggu Shah Rukh Khan(SRK) kat bus stand lama.. dkat ngan eyes on melaka.. korang tau tak kat melaka ade dua eyes on.. satu eyes on malaysia.. yg mcm aku pernah cerita dulu.. satu lagi eyes on melaka.. aku tak pernah naik lagi.. so tak bley cerita sgt.. kekeke.. eh.. tersasar plak.. ok berbalik kepada cerita SRK.. aku pi jejak SRK bersama2 dengan mak aku cik ara dan baba.. kekek.. kite org dah tunggu dari pukul 2 petang.. lama giler tunggu SRK tu.. actually sbb bapak aku bertugas kat tempat tu.. sambut SRK.. tapi aku tak dpt pun tempat dpn.. yelah bapak aku.. bukan nak bagi chance kat kami nie.. ermm.. tunggu punya tunggu punya tunggu.. penat giler.. sampai naik itam muka aku.. yelah aku skrang nie mane dah bley kena cahaya matahari nie.. cepat nau itamnyer.. semua berkat PKN ler punya pasal..
actually aku sebenarnyer.. nyaris2 tak bley pi.. sbb aku ade kursus 6jam pra L ari nie.. tapi disbbkn pakcik tu ade hal.. aku pun dibenarkan pulang.. pukul 12 lebih.. kul 1 dah sampai umah.. sebelum balik tu.. aku dah msg ara.. soh jgn pi dulu sbb aku nak balik dah nie.. sbb ikut perancangan awal.. mak ngan cik ara nak pi kul 1 lebih.. so takut diaorg overexcited.. so aku pun msg.. cik ara pulak tak blas punya lah cuak aku.. aku dah kate dah dlm ati kalu dia org pi dulu.. mau aku nanes.. kekekek..
sampai2 umah mak aku tak siap lagi.. cik ara pun tak siap lagi.. rupa2nyer diaorg baru lepas lunch.. diaorg soh aku lunch dulu.. tapi aku mcm malas giler nak lunch.. so mak aku (org paling excited) dah soh siap2 sembahyang semua.. sbb dia nak pi awal.. perancangan first.. kiteorg nak pi tunggu kat menara taming sari.. sbb bapak aku ler.. dia kate tak jadi nak pi.. erkk tension kiteorg.. lagi pun menara taming sari tu dekat ngan umah kami.. (dpt makan big apple) tapi... tetiba bapak aku dah siap2.. so kami pun ikut je dia.. sbb dia pun nak pi sambut SRK...
nak di jadikan cerita.. nasib baiklah kami ikut bapak.. sbb dgr2 kat taming sari tu.. punya lah ramai org.. tak dapek lah den nak amik gmbr dia secara dekat.. nasib baik.. tak pi..
kalu korang nak tau.. org yg paling excited sekali mak aku ler.. korang cuba tgk gmbr dia ats.. kan ade satu pic yang dia masam tu?? sbb kiteorg lmbt naik kete..dia kate nanti tak sempat nak jumpa SRK.. yang muka gembira tu.. sbb dia dah sampai kat tempat jumpa SRK.. kekeke.. kelakar sgt.. kalu UOLS semua nak tau.. ygexcited2 semua makcik2.. kekek ade lah org muda jugak.. tapi aku tgk makcik2 byklah.. kekek.. tu kt tmpat aku tunggu lah kalu kat tempt lain tak tau plak.. ... oklah stop setakt nie.. tunggu part 2.. ade gmbr exculsive tuk peminat SRK.. kekeke

0 org Komen-mengomen:

 

Friends