Sunday, December 7, 2008

EsOk Raya~


thanx to.. HYUUGA
sbb.. bagi aku kad raya..
tekojut jugak.... sbb sejak bila plak raya aji ade kad raya..
hehehe.. paper pun thanx yer...
*************************

ok. persiapan raya semua dah siap..
umah aku masak rendang itik..
sambal tolur itik..
dengn rondang ayam (kakak aku masak)
**************************

ok.. tadikan aku.. blaja mandu.. susah gak rupanyer blaja mandu nie..
taksangka gile ar..
macam kena buat..
kalu tak biasa memang susah..
tadi aku cuma blaja guna gear 1 dan 2...
main minyak...
blaja selekoh. pakai signal..
ekekkee..
main clucth.. tu pun berjongket2 keta aku..
terkojut jugaklah..
kekeke..
tak pe nanti lama2 biasa lahkan??... .

********************************
ape2 pun.. slamat raya korang...
erkk cerita pasal shah rukh khan tu tak abis lagi..
nanti2 lah aku sambung..
kekeke...
sbb ngantuk ar nak tido..
dah ar ujan je nie.. mcm seronok plak tido..
gudnite semua selamat ari raya KOrBAN...
kepada yang tidak memakan daging.. sila bersabar ye... kekeke

2 org Komen-mengomen:

Anonymous said...

selamat hari raya!

faqiha on 12 December, 2008 said...

slm aidiladha:)

 

Friends