Friday, December 12, 2008

CicAkMAn Is BAck~


Cak-Cak~...
ok.. tadi aku telah pun menghabiskan masa dgn menonton cicakman..
overall cerita tu..
bley tahanlah..
korang2 bleylah pi tgk..
seronok habislah..
walaupun aku masuk.. suku cerita tu dah ditayangkan..
tapi aku tetap jugak faham..
memang best..
tak sia2lah pi..
bersesak2 kat dataran pahlawan tu..
punya ramai org..
ari nie ari jumaat..
pun ramai gak org..
diaorg nie tak keje ke ape??
So... KORANG2 yang BOSAn duk UMAH tu.. PI tgk CICAKMAN~
ps:..aku suka kat rama.. sbb dia nmpk kooll...
for sure aku tak suka kat Tania(tahniah..tahniah)..
aku pun suka prof.klon.. tak pernah mengecewakan..
n lagi.. suka kat ginger 1 dan ginger 2...
overall.. aku suka semua watak kecuali tania.. wakakak
********************
perasan tak??
2-3 hari nie..
entry aku lembab sikit??
nape??
iniadalah kerana..
aku tak berapa nak sehat..
ari rabu ritu.. kena CB(ciritbirit)
semalam simptom lain plak kuar..
muntah2.. hingga ke hari ini...
aduhai..
adelah sgt2 syg bila dah makan kena muntah semula..
erkk..
so skrang lepas makan je kena makan hacks..
ntah penyakit ape ntahlah..
sejuk2 nie.. mcm2 sakit dtg.. hehehehe...

********************
next update...
aku start blaja keta selasa nie..
uish.. tak sabar rasenyer...
status?.. aku still lagi penganggur terhormat..
blum dpt interview mahupun kerja...
hehehehe..
p/s:bosan..

0 org Komen-mengomen:

 

Friends